Minecraft Çoklu Oyuncuya Nasıl Girilir

Başımın etini yediniz video çektim :D iyi seyirler.





Sorularınız ve Çözümleri

Soru:Bende Minecraft'ın girişi öyle değil version seçemiyorum ?

Cevap:En az 1 yıldır güncellememişin demekki minecraftı :) Minecraftı nı güncellemek ve indirip yüklemek için üst sekmeden minecraft 1.7.10 u indirebilirsin.

Soru2:Server Adress nedir oraya ne yazıyoruz abi ?

Cevap2:Ulen video da söyledim işte Serverin IP Adresini burdan aldığnız Örnek:186.49.45.677 bunu yapıştırıyosunuz.

Soru3:Server Name nedir

Cevap3:Sizin daha çabuk kavrayıp girebilmeniz için örneğin diamond balta yaptığım server veya en çok oynadığım server gibi isimler verebilirsiniz size kalmış şeyler isminizide koyabilirsiniz.

Soru4:Şöyle bir hata alıyorum abi napmam gerek


Sarı yerde yazan versionu seçeceksin girişte bu kadar basit yani şöyle:


Kırmızı yerden 1.7.2 yi seçeceksin veya sarı yerde hangi versionu istemişse...









13 yorum:

  1. kkulanıcı adı şifre diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa giremiyorum bende

      Sil
  2. balantı kaybedildi
    bucıkıyo nolur yadim et nolur nutfen
    3 de cerapver
    kafama bi
    topyedim
    bayıldim ah ben kanka
    ben boşver
    ben kanka bendim

    YanıtlaSil
  3. Olmuyooor olmuyooor bir gün bile olmuyooor :(

    YanıtlaSil
  4. abi bende olmuyo servere girmiyo nasıl gircem buda işe yaramadı

    YanıtlaSil
  5. bide hesap açtım hesapla nasıl giricem

    YanıtlaSil
  6. http://www.youtube.com/watch?v=lbqkFMnChag&list=TLl0Gtgfls81osrl3IE-vmlU_SV3oWyNFe
    burda izleyip kendinize bir çoklu oyuncu adresi kurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. giriyorum ama oynuyamıyorum parola falan bir şey diyiyor

    YanıtlaSil